Соціальний педагог

Скиба Анна Олегівна – соціальний педагог, спеціаліст ІІ категорії.

Закінчила у 2012 році Чернігівський національний педагогічний університет

імені Т.Г. Шевченка  і отримала повну вищу освіту за спеціальністю

«Соціальна педагогіка» та здобула кваліфікацію соціального педагога,

спеціаліста з соціально-правового захисту дітей і молоді.

 

Місія соціального педагога –

допомогти формувати в учнів

різнобічні духовні потреби та

інтереси,  створювати умови

для  їхньої самореалізації у різних

видах  творчої діяльності.

 

ГРАФІК РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

СКИБИ АННИ ОЛЕГІВНИ

 

Дні тижня 

Інтервали робочого часу

Понеділок 8:00 16:20
Вівторок 8:00 16:20
Середа 8:00 16:20
Четвер 8:00 16:20
П’ятниця 8:00 16:20

 

*ОРГАНИ ТА СЛУЖБИ, ЯКІ НАДАЮТЬ ПОСЛУГИ ДІТЯМ ЩОДО ЗАХИСТУ IX ПРАВ у м. Чернігові

Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Управління молоді та спорту Чернігівської міської ради м.Чернігова, вул. Хлібопекарська, 24 а, тел. 678-607, 678-604, тел./факс 678-608.  Телефон «довіри» 4-21-01.

Служба у справах дітей Новозаводської районної у м. Чернігові ради Адреса: 14017, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19. Електронна адреса  ssnnzr@nzrada.gov.ua

Служба у справах дітей Деснянської районної у м. Чернігові ради Адреса:14013, м. Чернігів, просп. Перемоги, 141. Телефони: 97-14-42, 77-49-22, 67-43-25. Електронна пошта: ssdslugba@ukr.net

 

Програма “Вибір-10”

  • Соціальний педагог – фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю та дорослими, який покликаний створювати сприятливі соціальні умови для розвитку та соціалізації особистості. Соціалізація особистостіце процес засвоєння й активного відтворення людиною соціального досвіду, оволодіння навичками практичної та теоретичної діяльності. Соціалізація визначається як процес, під час якого дитина з певними особистісними задатками набуває якостей, потрібних для життєдіяльності.Соціальний педагог – спеціаліст, який зайнятий у сфері соціально-педагогічної роботи, або освітньо-виховної діяльності. Соціальний педагог забезпечує цілеспрямовану соціально-педагогічну допомогу  і підтримку процесу соціалізації різноманітних категорій дітей і молоді, сприяє їх соціальному вихованню в умовах життєдіяльності, надає соціально-педагогічну допомогу сім’ям, допомагає підліткам у період їх соціального і професійного становлення.Таким чином, соціальний педагог в ліцеї:

    • прогнозує та запобігає соціальним проблемам, своєчасно виявляє причини їх виникнення;

    • організовує виховну роботу в класі, яка направлена на формування загальної культури особистості, адаптацію особи до життя в суспільстві, поваги до оточуючої природи;

    • вивчає соціально-педагогічні особливості учнів та їх мікросередовища, умови життя;

    • виявляє інтереси та потреби, труднощі та проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці та своєчасно надає соціальну допомогу та підтримку;

    • виступає посередником між учнем та школою, сім’єю, соціумом та органами влади;

    • сприяє реалізації прав та свобод учнів, створенню комфортної та безпечної обстановки, забезпеченню охорони їх життя та здоров’я;

    • взаємодіє з вчителями, батьками (або особами, які їх замінюють), спеціалістами соціальних служб для надання допомоги учням, дітям, що потребують опіки та піклування, дітям з обмеженими фізичними можливостями, а також  тим, які потрапили в складні життєві обставини;

    • приймає участь в розробці та реалізації соціально-перетворювальних програм та несе відповідальність за якість їх виконання в межах своєї компетенції;

    • підтримує постійний зв’язок з сім’ями учнів. Особлива увага приділяється проблемам захисту дитини від батьківської жорстокості. Соціальний педагог працює в сфері захисту дитини, підлітка; допомагає батькам та школярам у нормалізації відносин, встановлює причини невідвідування учнями школи. Він виявляє сім’ї, які потрапили в складні життєві обставини та функціонально-неспроможні родини;

    • виявляє дітей, які потребують соціальної допомоги. Це діти, що не встигають, діти, які переживають стреси або перебувають в конфліктних ситуаціях з однолітками, однокласниками, вчителями; це діти, що схильні до вживання наркотичних речовин;

    • координує роботу педагогічного колективу з важкими дітьми, з соціальним мікросередовищем та громадськістю мікрорайону, що є важливим. Соціальний педагог періодично інформує педагогічний колектив ліцею про кожного складного учня та про надання йому допомоги.

     

     

    Що ж є головним у роботі соціального педагога, чим вона відрізняється від роботи педагога-предметника і, навіть, класного керівника?

    Соціальний педагог працює з окремою особистістю, з окремою дитиною, підлітком, а якщо працює з групою, то невеликою, якщо з сім’єю, то й тут з кожним окремо.

  • Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Соціальний педагог:

– здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;

– приймає участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій;

– бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганді здорового способу життя, статевого виховання молоді;

– сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;

– проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);

– є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей.

У яких випадках звертатися до соціального педагога?

  • якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;

  • якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;

  • якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;

  • коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє…

Рекомендації:

Майстер-спілкування.-Хто-він

Батькам

Вчителям

Учням 

 

Пам’ятка для школярів.

Батькам про дітей.

Насильство. Рекомендації.